Jos kirjoitan tässä muutaman rivin ennen kuin menen suihkuun. Naamaa kiristää, kun laitoin siihen jonku kasvonaamion :)

Mutta tuota, taas olis se sama tavallinen koulupäivä. Käytiin tosin koulun jälkeen ostamassa kaverille osa syntymäpäivälahjasta. Tai siis en minä siitä vielä maksanut mitään.

Olen niin laiska, kun en saa edes matikan läksyjä tehtyä. Varmaan neljäs kerta peräkkäin kun olen jättänyt ne tekemättä. Minkäs mahtaa. Jätin kyllä ruotsinkin läksyt tekemättä. Joskus tympii, nyt tympii.

Oho, olipa kivat kitarat tässä biisissä. <3

Miksi mun elämä on tällä hetkellä niin mitäänsanomatonta? Mulla ei ole mitään odotettavaa. Kaikki tuntuu NIIN turhalta eikä mikään kiinnosta. Miksi mulla on aina vain kaikkia negatiivisia ajatuksia. Mikään ei ole koskaan hyvin. Olisi edes jokin pieni juttu kivasti, mutta ei. Kun kaikki paska kaatuu niskaan aina kerralla, ja sitten sitä tulee ja paljon.

"Olen lentänyt liian kauas, olen lentänyt eksyksiin."