Mulla ja Titalla alkaa tänään karkkilakko :) Saa nähä kauanko minä kestän, mutta Titta meinas olla jouluun asti. Tein tänään paljon muitakin päätöksiä ja aion pitää niistä kiinni. Tuntuu ettei osaa pitää itseään enää kurissa. Mutta nyt se onneksi loppuu <3

Eilen olin kaverin synttäreillä ja oli kivaa. Käytiin lehmiäkin tervehtimässä. Siellä sitten tajusin että mustahan tulee ihan selkeesti isona maatalon emäntä! :) Se lehmä nuolas mun housuja. Oli söpöjä.

Nyt on vähän helpottanut nuha. Viime yö ei ollut yhtään niin vaikea kuin edelliset. Onneksi. Ja ihan kiva että parantuu, että jaksan lukea edes vähän kokeisiin. (Mitä en kuitenkaan tarpeeksi tee) Keskiviikkona olisi matikka, torstaina maantieto ja perjantaina ruotsi. Missä välissä tämäkin jakso on lipsunut ohi? en ole oppinut yhtään mitään. No viime vuonna opinto-ohjaaja ja ryhmänohjaaja varoitteli että kakkosvuosi tulee olemaan motivaation kannalta kaikkein huonoin. Nyt todella tuntuu siltä ettei millään jaksa panostaa. Lupaan parantaa ensi jaksossa. Kaikki luulee mua joksiki himo-opiskelijaksi, mutta väärin luulevat. Ääääh. Miten kehtaan kertoa koenumeroita kenellekään jos tulee neljän kutosen rivi.. No äitille sanoin jo että motivaatio-ongelmia on, ja se ymmärsi :) Vaikka enhän minä äitiä varten opiskele.

Mutta nyt otan itseäni niskasta kiinni ja alan parantaa elämänlaatua kaikin tavoin.

Kouluun pitäisi lähteä 40 min päästä. (kello siis nyt 9.40)
Olin taas yöllä säheltänyt jotain tuon kelloradion kanssa. Olin siirtänyt sitä neljällä tunnilla eteenpäin, ja kello näytti neljää vaikka oli kaksitoista.

Mooimo